::our journey::

Daisypath Friendship tickers

Monday 3 December 2012

terkenang ku di masa lalu...

Assalammualaikum...

hai all...tadi belek punye belek FB punye gambar...jumpe gambar yg telah ditag oleh seorang sahabat di FB....muka time tu sangatlah mcm kekanak belasan tahun...hehehe.terase tue plak diri ini tetibe kan...tapi ekceli bukanlah tua tapi org kate lebih kepada MATURED okeh.

gambar yang telah ditag oleh sahabat di FB itu adalah sekitar pertandingan Ihtifal Nasyid Kotemporari 2008....2012 tolak 2008 kan 4 taun bezanye...padanlah masa tu nampak mcm kekanak....yelakan dulu xpandai nak pakai eyeliner.....bedak pun tempek bedak jonsun je...(pronoun mak aku). 

aku sangat lah nak cari sebenarnye gambar tu, dulu aku ade byk...tp semuanye gara-gara lappy yg sudah tersalah akidah lalu menjahanamkan dirinya sendiri....lalu semuanya hilang dibawak virus yang singgah di lappy aku....

gambar yang aku maksudkan adalah ini....



seronok masa ni, nak masuk nasyid ni bukan senang tau...siap ada ujibakat lagi....
ceh, kiranya ini antara suara yang sedap dipillih la...kuikuikui
tapi, yg paling menggembirakan masa tu, team kami telah dipilih oleh juri sebagai johan fakulti...
tak salah aku, siap ada komen lg kot...suara harmoni....hehehe
kami telah bergabung dengan studen diploma part 1...yg mmg sgt sempoi...
oh lupe....peristiwa ini berlaku waktu aku di sem 5, diploma UiTM KEDAH DIHATIKU...hehehe



tengoklah betapa selengenye muka aku ms tu...kikikiki
oh lupa lagi....those yg main purchasion mmg sgt berbakat...dan sgt expert...
tabik sepering pd naimah...duduk nombor 3 plg kiri ...
bdk ni mmg lah terror plus superb main that bonggo..


kami dpt beg bertulis "Ihtifal Nasyid Kotemporari" sebagai hadiah. beg ni adalah sejenis beg yg multipurpose!
boleh isi lappy and le charger inside...
also, aku gune time aku turun surau nak stadi..buat isi batal..hehehe
kan aku dah ckp multipurpose tadi...


ekceli, ini sesaje nak share cite...aku mmg amat gemar pd nasyid...smpai lah skrg...bukan bermakna aku tak layan lgsg pd modern music, R&B ke, Pop ke, hape ke...aku layan je...linkinpark pun feberet aku...
cuma aku tak boleh nak pisahkan diri aku dengan nasyid...sesetengah org layan sesuatu music tu bermusim...
tapi tidak la bagi aku...nasyid mmg aku boleh lyn smpai bila-bila pun...

kalo korg nak tau..(kalo korg xnak tau pun aku nak cite jugak, ini belog aku kan....hehehe)...aku dah menjebakkan diri dalam arena nasyid ni dari zaman bebudak lagi...bermula dari darjah 3 lg aku masuk pertandingan nasyid.....and the most of pertandingan aku lah yang jadi solo...hehehe!
ok, bangga jap...(sila kasi pelempang pada ini perempuan!)


cikASheenakcakapjugakjugak:kalo ade kat opis ni bertanding, boleh ke cik Ashee nak masuk?agak-agak elaimen sore lari x?kuikuikui


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...