::our journey::

Daisypath Friendship tickers

Thursday 13 December 2012

HambeKKK kau!

Assalamualaikum....

dush!kasi lempang sikit kepada yang berkenaan...insiden pagi tadi masih aku rasa sampai sekarang.
selama aku hidup 25 tahun kat dunia ni, belum pernah aku mengungkapkan kata macam tu, dan berkata macam tu pada orang lain...

tapi, yang berkenaan tu sudah mencabar kewarasan dan kesabaran aku 10 kali ganda!mana boleh aku biar kan macam tu sahaja....kau nak suruh orang pijak kepala kau???

bagi aku taklah, aku still ada maruah!sungguh aku tak berharta, tak da duet yang banyak....tapi aku ada harga diri.itu yang buat aku berharga dari yang lain dalam dunia ni.....

hari ini memang dalam sejarah!

rasa macam mimpi pun ada, aku lontarkan kata-kata macam tu pada yang berkenaan semata-mata nak selamatkan maruah aku yang dah dia calarkan 5 bulan yang lepas.dimaki hamun tanpa sebab, kata-kata kesat memang dah selalu dapat!selama ni, aku diam je, aku tak kuasa nak layan...aku pendamkan je!

tapi inilah hasil dan keputusan memendamkan perkara yang tak betul!dah jadi barah dah pun,dah makin parah!HAMBEKKK KAU!setepek kena kat muka.

kan aku dah kata, sabar aku ada batas....mau cabar lagi....dah kena dah pun kan!sakit tak hati kau????kena halau dengan aku sekali?seronok tak?best tak aku maki kau sama macam ko maki aku dulu?

lenkali ko try lah buat hal lg time aku nak semayang!dose kau dapat!maki hamun pun kau dapat!buat lah lagi....kali ni, aku bagi penyepak pulak!

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...