::our journey::

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 20 November 2012

cerita yang BASI, bukan MAKANAN yang BASI

assalammualaikum.........kum ape? 

kum..kum....hahahahah.gelong aku nih....huhuu. ni juga merupakan sejenis setoli yang basi, di mana cerita dan lokasi celite sudah lama berlaku, hampir sebulan dah!heeeeeeeeeeee............akhirnya blog aku dipenuhi dengan selite-selite basi!

sebelum aidiladha yang lalu, bos aku (division aku je), dengan murah ati telah membelanja kami-kami staff-staff beliau. beliau telah mengorder dominos yang pelbagai rasa dan warna juga ayam yang telah digoreng di KFC.

lalu, kami pun dengan berlapang dada serta murah senyuman telah memakan makanan itu dengan senang hati dan rasa suka!akhir kata, makanan-makanan tersebut sangatlah sedap dan akibat daripada itu ia pun telah habis dikerjakan oleh kami-kami.hehehehehe..................




dominos yang sangat sedap!


heh!kami laparrrrrrr...................


tengok tu cicak tengah gelakkan kaw!


die eni..............eni angkat kain jemuran..............


deme dan mereka


aku laparrrr.......


die dahaga tahap cipan....


hasilnya...kami kenyang!buahahahahah


cikASheenakcakapjugakjugak:bos, tenkiu bos sbb belanje kami. ade rejeki lebih banje lagi bos!.gambar telah ditaja oleh puan hana....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...