::our journey::

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 6 November 2012

bila si buta mekap bersolek!

Assalamualaikum....

salah satu kekurangan yang tampak jelas nyata pada aku adalah BERMEKAP! saya ulangi tuan-tuan dan puan-puan...BERMEKAP!

aku lah orang paling ketinggalan zaman bila membincang isu alat solek dan seumpama dengannya. sampailah satu ketika, ketika di dalam surau opis...

aku nampak sesuatu di atas karpet, berhampiran cermin...lalu aku bertanya kepada kawan aku yang nak solat ketika itu...

aku: za....sapelah yang tertinggal benda alah ni kat sini..
za: ntah lah...xmekap la dia datang keje esok....mmmm.mende 2?? (tanpa kalih pada aku)
aku: eyeliner....tapi...huishhhh!siap ade pemadam kat belakang plak 2...hahahaha (aku gelak sakan sebab nampak macam kelakar je bende alah tu..)
za: mana...?? (ternganga...sesaat kemudian die gelak...hahahaha)
aku: (terpinga...) apsal ko gelak plak??
za: ni bukan pemadam laaaa....ni untuk betulkan bulu kening....hahhaahaha (sekali lagi aku kene gelak).
     fa....ni ape bende ko panggil? (die tanya kat kembar die yang masa 2 tengah cari telekung...)
fa: tu bukan untuk ni ke....(sambil isyarat ke bulu kening)
aku: (sambil nak cover malu....) ooooo....mana aku tau, sebab die letak sekali kat bahagian bontot eyeliner, ingatkan pemadam kalo salah conteng...hahahaha...


MALU AKU WEHH!!!

jadi, aku pun...dua tiga hari pastu menggodam mekap kakak aku yang sorang tu....tapi hasilnya, dah macam harem aku tengok.

korang tengok sendiri laaa...

dah macam nyah mak noks!




hahahahaha!dah rupa ape je....tang mata 2 aku main tonyok je, janji ade kaler...huh!memang FAIL!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...