::our journey::

Daisypath Friendship tickers

Thursday 23 January 2014

Hola...

I'm back...dah berape bulan dah tak ngadap blog ni...huuhu.dah mcm2 benda yg jd dlm ms 6 bulan...
ade yang suka, sedih...kelat...tapi yang banyaknye...suka la...weeeeeee....hahah!

ok, cop!aku ingin mengisytiharkan bahawa aku telah pun berstatus darah manis....weeeeeee.

dan aku pun dah bertukar kerja di subang jaya...position still sama....

ok, nak stori di sini,...dalam masa 6 bulan yang lepas, aku sebenarnya sibuk dengan agenda+majlis+event+seangkatan dengannya...aku telah pun ditunangkan pada 03/03/13. wah!tarikh dah macam ela fajila pulak kan......ekceli jgn slh erti plak frasa ditunangkan tu. ini bukan kawen pakse maaa.....ini suke lele maaa....hahah!gelak lagi...

jadi, selama tempoh itu ke tarikh 030313 tu, banyak benda yang perlu disetelkan.....hantaran, mini pelamin yang digubah sendiri, mekap, isi dalam dulang, hiasan hantaran+++++ lain2.

plus jgk, internet yang tidak mengizinkan pada detik tu. modem streamyx di rumah aku telah menjahanamkan dirinya sendiri...lalu die pun telah terpesong akidah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...