::our journey::

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 11 May 2011

5 tahun bersamamu...

As salam...

alhamdulillah segalanya telah berakhir pada tanggal 6 may 2011 pd pkul 10.30 pagi...huhuhu. paper sy pkl 8.30-11.30 pg....tp, awainya kan???
ekceli, sy kuar awai sbb sy pun dah xtau nk jawab pe, ntahla mmg xkompiden laaa dgn paper 2...so, sy kuar sejam awal. tp sume dah siapla, cume xkompiden jerk...harap lepas 2 je, nk dpt lebih2 mmg xterpikior la...huhuhu.ntahla slh sy jugak kan, dah last2 paper lansung mls+xde semangat nk study (kpd adek3, jgn tiru aksi ini). tp ade la jugak tny2 lecturer ape yg sy xphm....bkn la pasrah kosong je tanpe tawakal+usaha k....

ok, paper sy yg last webprogramming...mmg tension la kalo belajo subject ni. dah nm pun web+programming konpem3 laa skt pale pikior pasai coding...huhuu...kalo web je, mmg sy blh blah lg...yela, main dgn coding html, xhtml, xml xpe lg....blh la jgk....ni kena sgkut kait dgn programming la pulok...aishhh...yg 2 aku xleh blah..hahaha. 

nilah sebahagian dr coding edit yang sempat aku snap...hehehe, 
time tgh pening hafal coding tau x...
(tgk kan aku ckp susah, sampai coding pun kena hafal, kalah
database system sem lepas)


okies2, cop cop....sebenarny sy bkn nk cite pasai subjet 2, tp dah tersasul sebut, maka...dah setat la sy membebel...hehehe
ok...let's turn to the exact topic...kpd bloggers, folower tersyg or bkn silent readers yang masih suam2 kuku kenal dgn sy, ekceli sy dah 5 tahun berada dan keberadaan kewujudan di UiTM Kedah. lama kan kan kan?sy study dr diploma smpai smbg degree...huhuhu. mmg agak buhsan san san....tp ape kan daya...dah takdir dan jodoh sy di sn... den nk buwek apo laie?teghimo yolah...huhu. tp, oklah even kwn2 baik sy sume di shah alam but i'm still can breathe and alive dgn kasih2 lecturer yang menyokong tanpa henti dan memberi bantuan tanpa taranya...mmg sy xkan lupa kpd lecturer sy terutama Dr. Asmadi Mohamed Ghazali (juge supervisor). thanks so much...

pd 6 may 2011...sy sempat ucapkan trimas pd miss yana...dan bg die survenoir. sy harap die suke suki la...lecturer lain sy xsempat nk jmpe, yelah ari 2 ari jumaat...kedah ct ye...miss yana terkejut dgn kdtgn sy tmbh2 bila sy hulurkn bgkusan then die senyum...suke tau sy bila lecturer hargai apa yg sy bt....kembang dada...eh!bukan...kembang hati


ni la souvenir yang sempat saya titipkan buat lekcere tersayang

kepada encik asmadi, ms yana, encik sham dan encik rosli sudila terima
ni saja yang saya mampu beri setakat ini...


saya cuma sempat jumpa ms yana dan encik sham saja...yang lain saya selitkan ke pigeon hall masing-masing...sedih sebab tak dapat face to face...and wish thanks to them....sob3...

cikASheenakcakapjugakjugak:terima kasih kepada lekcere yang lain kerana banyak membantu...bukan bermakna saya tak sediakan hadiah untuk kalian, saya tak sayang...tetapi nama-nama diatas lebih banyak membantu dan saya senang berkomunikasi dengan mereka. 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...